Compania de asigurări “Asterra Grup” a fost premiată la „Gala Businessului Moldovenesc” cu “Medalia de Aur” la categoria “Servicii Financiare” în cadrul concursului “Marca comercială a anului 2020”, eveniment organizat de Camera de Comerţ şi Industrie a Republicii Moldova în parteneriat cu Agenţia de Stat pentru Proprietate Intelectuală.
Anul 2020 a poziţionat CA „Asterra Grup” SA drept lider al pieţei de asigurări a Republicii Moldova, oferind astfel experienţei existente o performanţă de valoare.
CA „Asterra Grup” SA a crescut şi s-a dezvoltat pe parcursul a 15 ani, având astăzi o reţea vastă, cu angajaţi profesionişti pe întreg teritoriul ţării, reuşind să devină mai aproape de nevoile clienţilor săi şi oferind cele mai calitative servicii.
La momentul actual, Compania de Asigurări “Asterra Grup” SA este o companie de asigurări universală şi oferă toate tipurile de servicii de asigurare. Portofoliul companiei are o structură echilibrată, incluzând un spectru larg de produse, care satisfac pe deplin cererile parvenite din partea consumatorilor.
Graţie colectivului tânăr, dinamic şi competent, poziţia companiei pe piaţa asigurărilor este într-o dezvoltare continuă.
De câţiva ani la rând CA „Asterra Grup” este deţinătoarea premiului acordat de revista Vip Magazin – Top Branduri, la categoria – Finanţe şi Asigurări. La fel, în cadrul ceremoniei Gala Businessului Moldovenesc, organizată de către Camera de Comerţ şi Industrie a Republicii Moldova în parteneriat cu Agenţia de Stat pentru Proprietate Intelectuală, CA „Asterra Grup” SA a fost premiată cu medalia de Aur la categoria „Servicii financiare”, nominalizarea „Liderul anului”.
Realizările şi performanţele existente confirmă încă o dată faptul că echipa „Asterra Grup” se află în topul capitolului Asigurări non-life în RM, fiind apreciată atât de clienţi, cât şi de partenerii cu care colaborează sau le prestează servicii.
Succesul Asterra este direct legat de motivaţia şi dezvoltarea angajaţilor săi. Top managementul Companiei investeşte constant în pregătirea şi dezvoltarea lor. Astfel, în situaţia grea creată de pandemie, pe parcursul anului 2020 CA „Asterra Grup” SA, în frunte cu Directorul general, Roman Andronic, a reuşit nu doar să menţină locurile de muncă existente, ci şi să creeze altele noi, astfel încât calitatea serviciilor prestate să nu fie afectată, ci îmbunătăţită. Astăzi Compania dispune de o reţea comercială de cca 80 subdiviziuni/puncte de vânzări aflate pe întreg teritoriul ţării. Pentru a fi mai aproape de clienţii săi, CA „Asterra Grup” SA operează prin canale de distribuţie multiple: agenţi, brokeri&leasing, bancassurance. Compania prestează servicii şi oferă produse atât clasice, cât şi specifice pieţei locale (asigurări generale, proprietăţi şi auto, asigurări de răspundere civilă, asigurări de persoane, asigurări agricole şi asigurări de sănătate). Compania dezvoltă produse şi servicii flexibile, accesibile pentru consumatori, urmărind şi tendinţele de dezvoltare a pieţelor externe din industria asigurărilor. Experienţele preluate de „Asterra Grup” de la partenerii săi, reasigurători de talie mondială, cu stabilitate financiară excelentă, îi oferă companiei exclusivitate pe piaţa locală.
Este de menţionat că „Asterra Grup” a obţinut o creştere substanţială a volumelor primelor subscrise cu circa 25% în anul 2020 şi, respectiv, a cotei de piaţă deţinute de SA „Asterra Grup”, care actualmente constituie 18,2%.
Anul 2020 a fost un an dificil şi a lovit dur sectorul asigurărilor, dar „Asterra Grup” a reuşit nu doar să facă faţă provocărilor, dar şi să implementeze noi produse, a adăugat constanţă şi valoare serviciilor oferite şi a abordat noi strategii de vânzare prin implementarea conceptului de deservire a clienţilor on-line.
Anume accentul pus pe relaţia Companie-Client a generat sloganul “Cu siguranţă împreună”!
Să câştige preferinţa asigurând continuitate într-un mod predictibil şi simplu şi oferind în fiecare zi dovezi că este diferită în abordarea relaţiei cu cei mai importanţi parteneri ai săi – clienţii.
Să asigure continuitatea celor mai importanţi parteneri ai săi, clienţii persoane fizice sau companii, într-un mod sustenabil pe termen mediu şi lung. Strategia companiei vizează câştigarea preferinţei cetăţenilor RM şi creşterea în mod constant, având la bază valorile de care se ghidează în întreaga activitate.
Compania dezvoltă produse şi servicii simple şi flexibile, adaptate nevoilor clienţilor săi, asigurându-le continuitatea planurilor atunci când apar evenimente neprevăzute.
La momentul actual Compania de Asigurări “Asterra Grup” SA este o companie de asigurare universală şi oferă toate tipurile de servicii de asigurare. Portofoliul companiei are o structură echilibrată, incluzând un spectru larg de produse de asigurări, care satisfac pe deplin cererile parvenite din partea clienţilor săi. Graţie colectivului tânăr, dinamic şi competent, poziţia companiei pe piaţa asigurărilor este permanent în dezvoltare.