Consumatorii de servicii financiare pot apela la CNPF şi prin intermediul Centrului Unic de Apel pentru consumatori

La Chişinău a fost inaugurat Centrul Unic de Apel pentru Consumatori, care va facilita o comunicare directă şi eficientă între consumatori şi autorităţile responsabile, răspunzând rapid la reclamaţiile cetăţenilor şi oferind consiliere de specialitate.

Astfel, consumatorii de servicii financiare pot apela şi la numărul de telefon (022) 51-51-51, pentru a adresa întrebări şi sesiza probleme referitoare la credite sau depozite, asigurări, servicii de plată şi schimb valutar.

Menţionăm că Telefonul consumatorului din cadrul Comisiei Naţionale a Pieţei Financiare (CNPF) rămâne în continuare activ: (022) 85-95-95.

Această iniţiativă, realizată cu suportul financiar al Uniunii Europene, are scopul de a îmbunătăţi protecţia drepturilor consumatorilor din Republica Moldova prin centralizarea şi eficientizarea serviciilor de apel şi consultanţă pentru cetăţeni.

Centrul Unic de Apel pentru Consumatori este gestionat de Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare şi Protecţia Consumatorilor (ISSPNPC), instituţie responsabilă de protecţia drepturilor consumatorilor în Republica Moldova.

Numarul ziarului: 
Nr.04 (1081) din 29 ianuarie 2025