Brandul naţional Wine of Moldova a fost prezentat în premieră la cea de-a VIII ediţie a Digital Wine Communications Conference 2015

Evenimentul a avut loc în perioada 22-24 octombrie la Plovdiv (Bulgaria). Potrivit Oficiului Naţional al Viei şi Vinului (ONVV), conferinţa Digital Wine Communications Conference 2015 (DWCC), organizată de compania Vrazon, este singurul eveniment dedicat conexiunii dintre cultura vinului şi mediul web. Anual, conferinţa reuneşte peste 300 de profesionişti din comunitatea globală a vinificaţiei şi experţi în comunicarea online, oferindu-le o platformă pentru a aborda oportunităţile actuale de colaborare.

Directorul ONVV, Dumitru Munteanu, a subliniat că „acest eveniment reprezintă o oportunitate inedită pentru că, graţie experţilor în vinificaţie prezenţi, brandul naţional Wine of Moldova poate ajunge la un public extrem de vast şi variat. În plus, aflându-ne aici, devenim parte a unei mari reţele de comunicare care promovează schimbul de idei şi creşterea standardelor în domeniu, în special, în cultura vinului care trece hotarele ţării, depăşeşte barierele lingvistice şi limitele capacităţilor profesionale devenind accesibilă tuturor”, a spus directorul ONVV.
Programul de trei zile al conferinţei DWCC a cuprins prezentări şi discuţii cu peste 40 de experţi internaţionali (vinificatori, somelieri, jurnalişti, scriitori, specialişti în domeniul relaţiilor publice, marketing şi vânzări). De asemenea, oaspeţii au putut participa la degustări şi master-classuri.
Expertul în vinuri şi scriitorul Robert Joseph, autorul a peste 30 de cărţi în acest domeniu, a moderat un master-class cu titlul “Moldova: the next big thing? “ (Moldova: următoarea mare descoperire?).
La prezentare au participat 50 de oameni. Pentru degustare în cadrul master-class-ului au fost selectate vinuri care repezintă brandul naţional: Feteasca Neagră (“Carpe Diem”, 2013), Cuvée Prestige (“Cricova”, 2012), Feteasca albă (“Vinăria din Vale”, 2013), Lupi (“Gitana”, 2011), Pinot Rouge (“Purcari”, 2012), Cabernet Sauvignon (“Mimi”, 2012), Pinot Grigio (“Cimişlia Wineries”, 2014), Individo Rara Neagră/Malbec/Syrah (“Chateau Vartely”, 2014), Cuvee Blanc (“Et Cetera”, 2012), Negru de Purcari (“Purcari”, 2012), Sol Negru Merlot (“Asconi”, 2012), Cabernet Sauvignon (“Mezalimpe”, 2011).

InfoMarket

Numarul ziarului: 
Nr.42 (612) din 28 octombrie 2015