Societatea de asigurări ACORD GRUP SA a împlinit 18 ani. Nu e o dată cu multe zerouri, nu e un jubileu, dar e o zi cu multe semnificaţii. 18 ani e vârsta la care o persoană atinge majoratul.
Aşadar, ajunsă la majorat, deşi pe întreg parcursul istoriei sale s-a condus, ca un matur, de cele mai înalte valori, compania a surprins prin modul inedit de a marca această dată pe timp de pandemie. În aceste momente dificile pentru toţi, s-a gândit la cei mai expuşi dintre noi. Astfel, echipa ACORD GRUP SA a oferit cadouri sub formă de fructe, măşti de protecţie şi dezinfectanţi la 18 aziluri de bătrâni. A fost o acţiune în care s-a implicat întreg colectivul oficiului central şi managerii regionali. „Atâta bucurie şi recunoştinţă am citit în ochii acestor bătrâni”, povestea mai târziu, vizibil emoţionată, directorul general Stela Subotin. Emoţiile pozitive şi sentimentele de recunoştinţă au fost miza acestei acţiuni şi ACORD GRUP SA a realizat-o.
“Am venit cu acest gest de omenie în aceste vremuri grele, pentru că, sincer cred că această acţiune reprezintă valoarea morală a unuia dintre liderii pieţei de asigurări din Republica Moldova”, a menţionat Stela Subotin.
– ACORD GRUP este una din cele mai vechi şi de succes companii de pe piaţa din Republica Moldova. Cum a reuşit compania nu doar să se menţină pe piaţă, dar şi să devină unul din liderii acesteia?
– Explicaţia este simplă, în 18 ani de activitate, obiectivele principale ale ACORD GRUP SA au fost şi continuă să fie prestarea unor servicii de calitate clienţilor, dezvoltarea unei companii de încredere care face din performanţă o tradiţie. Perseverenţa şi perfecţionismul contează mult într-o afacere. Societatea a reuşit să-şi atingă obiectivele adaptându-se constant provocărilor pieţei şi astfel a reuşit să asigure aspiraţiile şi încrederea clienţilor, venind în întâmpinarea acestora pe parcursul celor 18 ani, în primul rând prin calitatea serviciilor şi plata a peste 500 mil. lei cu titlu de despăgubire de asigurare, valoarea primelor brute subscrise în cei 18 ani fiind de peste 900 mil. lei.
În 18 ani de activitate, ACORD GRUP SA a cunoscut o evoluţie continuă. În prezent oferim peste 20 de tipuri de asigurări în cele 67 oficii teritoriale la nivel naţional. Timp de 18 ani ne menţinem poziţia de lider pe segmentul asigurărilor avia, având, în acelaşi timp, un portofoliu de asigurare echilibrat şi diversificat.
– Care sunt atuurile companiei, care o fac să fie competitivă şi un partener de încredere?
– Stabilitatea financiară a Societăţii pe parcursul celor 18 ani de activitate o defineşte sub aspect de competitivitate, printr-o rată înaltă de solvabilitate – 239,62% şi un coeficient solid de lichiditate – 1,90 (rezultat trim. III, 2020).
Alte puncte forte sunt: acţionariat transparent şi sigur, politică stabilă şi corectă de reasigurare, precum şi responsabilitatea şi profesionalismul, munca perseverentă, corectitudinea şi devotamentul întregii echipe, care contribuie indispensabil la valorificarea succesului şi dezvoltarea afacerii.
– La ce surprize să ne aşteptăm în acest an aniversar de la ACORD GRUP SA?
– În primul rând, este vorba de câteva produse şi concepte noi, ca de exemplu asigurarea complexă a pasagerilor avia, care va include: asigurarea bagajului, asigurarea de accidente, asigurarea de “zbor întârziat sau anulat”.
Vom lansa asigurarea complexă a locuinţelor, care va include: asigurarea locuinţei, asigurarea bunurilor din locuinţă, asigurarea de accidente a membrilor familiei, asigurarea de răspundere civilă faţă de terţi şi ceva inovativ pentru piaţa Moldovei, asigurarea animalelor de companie.
Şi, nu în ultimul rând – asigurarea complexă a automobilelor, care va include: asigurarea automobilului şi asigurarea de accidente a conducătorului auto şi pasagerilor. Acest produs vine cu un concept nou, prin care ne propunem sporirea nivelului de încredere şi accesul asiguraţilor la acest produs, prin mărirea numărului de adresări către asigurător fără certificarea de către organele specializate. De asemenea, ne propunem revizuirea politicilor tarifare.
Totodată, o realizare a acestui an va fi deschiderea unui sediu administrativ nou, care reprezintă un concept arhitectural modern. Preconizăm inaugurarea noului oficiu în perioada decembrie 2020-ianuarie 2021. Acest eveniment va marca o etapă importantă în procesul de dezvoltare a Societăţii de Asigurări ACORD GRUP SA şi vine să reconfirme angajamentul de a investi în calitatea prestării serviciilor, precum şi în confortul şi dezvoltarea angajaţilor săi.
– Nu pot să nu întreb, cum se simte domeniul asigurărilor pe timp de pandemie?
– Anul 2020 este unul cu multe provocări, având în vedere situaţia cauzată de pandemia Covid-19, însă acest context nu ne-a găsit nepregătiţi. ACORD GRUP SA a implementat un plan bine structurat prin care a asigurat permanent continuitatea activităţii, pentru a răspunde eficient tuturor necesităţilor clienţilor şi partenerilor, precum şi pentru a oferi un mediu de lucru stabil angajaţilor. În acest sens, este remarcabil că ACORD GRUP SA a fost printre primele companii pe piaţa R. Moldova, care a ajustat produsul de asigurare medicală a persoanelor care pleacă temporar peste hotare la cerinţele clienţilor noştri. În prezent, acest produs acoperă inclusiv cheltuielile medicale în cazul îmbolnăvirii cu coronavirus, menţinând acoperirea faţă de alte boli sau accidente care apar în timpul călătoriei în afara R. Moldova.
A discutat Vlad Bercu